  • Data: 2004-09-01 18:19:59
    Temat: Re: karnisze
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > LOL :)
    >
    > dobra... reasumujac... nie oplaca sie brac karniszy bo US sie
    > dopieprzy, tak? to sa zreszta karnisze ktorych laczny demontarz jest
    > dluzszy niz minuta (przyczepiane do sciany) i wyjecie calych karniszy
    > (lacznie z kolkami rozporowymi ;] ) wymaga tego ze pozostana dziury :P
    >
    > --
    > Sarpedon     (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    > UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

    Nie wiem czy się nie opłaca brać karniszy. Uważam, zwłaszcza po przeczytaniu
    tekstu z DZ.U., że w przypadku tak głupiego prawa w którym lista zaczyna się
    na np. problem jest głębszy. Brak w tej ustawie wszystkiego na czym mozna sie
    oprzeć przy próbie odliczenia rzeczy nietypowych. Jeśli prawo jest
    niejednoznaczne to dobrą zasadą by było interpretować je tak by w przypadkach
    nieopisanych rację miał petent. W każdym innym przypadku może dojść do
    sytuacji że jeden dostanie ulgę remontową na remont sauny albo basenu a innemu
    nie bedzie wolno odliczyć zakupu klamki, bo bedzie rudy i nie spodoba się
    starej pannie z US. Tomek