  • Data: 2004-04-22 19:43:26
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> napisał w wiadomości
    news:c65ear$jp3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Teraz chyba poświadczyłeś swoją wypowiedzią postawę prawdziwego
    kontrolera.
    > Nawet nie potrafisz nerwów opanować, a to by Ci się przydało. W pracy też
    > tak się odzywasz do pasażerów??? Widzisz nawet nie musisz nie być
    > kotrolerem, aby zacząć wierzyć jakie może być zachowanie kontrolera.

    Nie to, zebym bronil punktu widzenia Ola w tej dyskusji (bo akurat mam inne
    zdanie na ten temat) ale sprawiedliwie trzeba powiedziec, ze po tylu
    nieprzyjemnych postach jakie otrzymal, na jego miejscu tez moglbym nie
    wytrzymac nerwowo... z ta roznica ze chyba znacznie wczesniej...
    Rozumiem roznice zdan, ale litosci... jesli ktos zamiast argumentow uzywa
    wulgaryzmow... Zaklad ze kazdy z dyskutantow zareagowalby tak samo.

    NoMAD