    From: "automoto" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jeszcze raz o spamowaniu
    Date: Wed, 23 Jul 2003 10:34:50 +0200

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bflg2s$4ot$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Wielce Czcigodny automoto a...@g...pl popełnił następującą
    > wiadomość bflfg4$dbf$...@i...gazeta.pl:

    Z gory przepraszam za uszczypliwy język, prosze nie bierz tego do siebie.
    Nie chodzi mi o to aby Cie obrazic, ale troche mnie to deprymuje, ze grzebie
    po sieci, wybieram firmy, ktore wg mnie moga byc zainteresowane moja oferta,
    a tu sie okazuje ze jestem spamerem
    Ja rozumiem, ze jesli mail jest pozyskany przy uzyciu bota, wysylany w
    ciemno, na prywatne maile to jest to czysty spam, ale jesli pisze maila do
    szewca i chce mu zaproponowac produkowane przeze mnie radla, i maile wysylam
    tylko do szewcow to dlaczego jest to spam?
    dziennie wysylam do 5 maili, w jak najlepszej wierze. czy taka ilosc tez
    jest spamem? czy jeden mail moze byc spamem?

    > Nie jest. To jest kontakt do firmy a nie dla spamerów.
    podejrzewam ze sie myle ale wlasnie zeby wyslac oferte do potrzebuje
    skontaktowac sie z firma czyli jesli ona pokazuje jak sie z nia skontaktowac
    to powinienem moc to zrobic
    > Zgoda musi dotyczyć konkretnej oferty
    czyli jesli oferta bedzie niekonkretna to moge:)
    >a jeśli uważasz, że publikacja na witrynie www adresu
    > mejlowego jest zaproszeniem dla spamerów to jesteś w mylnym błędzie.
    1.a moze byc niemylny blad?
    2.wg mnie ustawa powinna nakladac obowiazek przy publikacji maila na stronie
    stwierdzenia, nie chce zadnych ofert. a wg mnie kontakt to kontakt.

    mam nadzieje ze bedziemy dalej na ten temat dyskutowac
    ale najchetniej oczekuje wykladni prawnej
    a nie subiektywnego odczucia, slow nacechowanych emocjonalnie
    od osob najwyrazniej zdenerwowanych na firmy przysylajace im oferty

    pozdrawiam