    From: a...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jawnosc kosztu podzialu geodezyjnego w sprawie spadkowej
    Date: Sun, 23 Nov 2008 00:38:02 +0100
    Sender: k...@n...onet.pl

    > IMHO - przecież nie wiesz, że ktoś coś zapłacił, tak piszesz.
    >  Nikt się nie przynaje.
    >  Czyli wychodzi że po zapłaceniu mogłabyś żądać spłaty od pozostałych.
    >  To w sprawie 'wy ze sobą'

    Nie wiem, ale watpie aby zaplacili, a jesli to na pewno mniej.
    Wiem, powtarzam sie, do sadu wnioslam pismo z prosba o wniesienie do
    dokumentacji sadowej calego kosztorysu, przeslalam tez dane do faktur, a mimo to
    po tym pismie zostala wystawiona faktura tylko za nasze dzialki, na nazwisko
    tego zlecajacego.

    >  A odrębna sprawa to umowa z geodetą - jak Robert pisze, na dobrą
    > sprawę wystawił kwit niewłaściwej osobie ;) (skoro nie zamawiałaś).

    Tia, ale po kontakcie z nim doslal 2 faktury, na wlasciwe nazwisko, na
    polowiczna kwote z tej pierwszej faktury, bo dzielone na nas, 2 osoby.
    Szczegol, ze nie zanulowal, tylko z ta sama numeracja.

    > IMHO (co już pisałem) - on nie ma obowiązku się tłumaczyć.
    >  Jeśli, to tylko z tego powodu że mogą okazać się prawdopodobne
    > oskarżenia które rzucasz. Ale to jest tak "poza konkursem" :)

    Jasne, ze nie musi... ale nie chcialam mu pisac w pismie, ze jesli nie otrzymam
    nic, to zawiadomie Urzad Skarbowy, myslalam, ze sie wystraszy , domysli, i
    zacznie sam dzialac, jesli nie wystawil rachunku, zeby sam sie jakos ratowal,
    ale widac facet gra na zwloke, i liczy na szczescie.

    Zawiadomienie Urzedu Skarbowego nie jest w moim stylu, ale... coraz bardziej
    przekonuje sie, ze tez nie powinnam miec skrupulow, jak sie olewa pewne rzeczy.

    > [...cytat z Roberta - BTW, pisz pod cytatem, to się ew. komentarze
    > układają chronologicznie]
    >
    >  No to (do Alicji) - wyjaśnij, dlaczego nie miałabyś zwrócić się do
    > pozostałych o pokrycie przez nich *ich części* kosztów?
    >  O innych kosztach nie wiesz, więc się nie martwisz, przedstawią
    > dokumenty - będziesz martwić się Ty ;)

    tak, ale teraz mamy dwie faktury tak jak powinno byc, i to za usluge wydzielenia
    naszych dzialek,

    >  A to osobny 'kfiatek' :D
    >  Dobrze wygląda, ale... nie da się tego podciągnąć pod jakieś
    > wnioski z tego, że Alicja *korzysta* z wyników usługi i *wie*
    > że jest ona odpłatna?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    I jeszcze ostatni raz sie powtarzam:
    czy wg Was jest sens napisac jeszcze pismo do Sadu, opisac cala sytuacje, moja
    wczesniejsza prosbe o wniesienie calego kosztorysu, niemozliwosc uzyskania
    informacji, kretactwo w fakturach itd.?
    czy sad juz naprawde sie tym nie zajmie?