  • Data: 2004-09-15 07:20:30
    Temat: Re: jak zmienic nazwisko? - czy ktoś wie?
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Richat wrote:
    [ ... ]

    > moj dziadek ma prawidłowo napisane, wiec chyba nie powinno byc
    > problemow, szkoda tylko ze teraz mieszklam gdzie indziej i podlegam
    > innemu USC niz reszta rodzinki, ale to chyba nie jest wazne, a czy moze
    > pamietasz w przyblizeniu jaki jest koszt?

    Google i pierwszy link:
    http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&ie=UTF-8&q
    =usc+bip+pisowni+nazwiska&btnG=Szukaj&lr=

    A jeszcze lepiej sprawdź na bipie swojego USC lub najzwyczajniej w
    świecie zadzwoń.

    Ps. <reklama google> 15 sekund mi zajęło. A ty ile czasu próbujesz
    uzyskać odpowiedź ? </reklama google>

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919