  • Data: 2006-10-23 20:10:22
    Temat: Re: jak założyć gazete lokalną?
    Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl wrote:
    > Mieszkamy w małej miejscowości w której nic się nie dzieje.
    > Studiujemy dziennikarstwo i chcielibyśmy założyć własną gazetę
    > lokalną w której poruszane byłyby problemy naszej miejscowości,
    > ukazywani mieszkańcy itd. Nakład ok. 1500 egzemplarzy. Wydawana by
    > była co 2 tygodnie. Myślę, ze udałoby się nam zdobyć sponsorów,
    > gdyż w naszej miejscowości nie brakuje chętnych do takich inwestycji
    > a lokum na redakcje dostalibyśmy od gminy. Gazeta na pewno
    > cieszyłaby się sporym zainteresowaniem.
    > Pytanie tylko brzmi:
    > - od czego zacząć?
> [...]

    Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne

    Art. 59.
    1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
    obowiązany
    do określenia zakresu i warunków wykonywania usług
    telekomunikacyjnych w
    regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych, podanym do
    publicznej
    wiadomości i dostarczanym nieodpłatnie abonentowi wraz z umową o
    świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym
    zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a
    także na
    każde jego żądanie.
    2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
    powiadamia
    abonenta, o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z
    wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed
    wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien
    zostać
    poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku
    akceptacji
    zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy
    publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje
    roszczenie
    odszkodowawcze.