  • Data: 2006-10-24 11:56:15
    Temat: Re: jak założyć gazete lokalną?
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    Nakład ok. 1500 egzemplarzy. Wydawana by
    była co 2 tygodnie. Myślę, ze udałoby się nam zdobyć sponsorów,
    gdyż w naszej miejscowości nie brakuje chętnych do takich inwestycji
    a lokum na redakcje dostalibyśmy od gminy. Gazeta na pewno
    cieszyłaby się sporym zainteresowaniem.
    Pytanie tylko brzmi:
    - od czego zacząć?
    - Ile potrzeba jest pieniędzy na drukowanie?

    (...)

    Gazeta, robiona nie z kopiarki cyfrowej, to droga sprawa.
    Czasem się ludziom wydaje, że co za problem, otworzyć gazetę, i już. A
    później pojawiają się koszty, koszty, koszty.
    Jak mała miejscowość, to nie wiem, czy znajdziecie na TAKIE koszty
    sponsorów.
    Druk to mniej więcej połowa kosztu wydania. Przy założeniu, że Wy pracujecie
    społecznie.
    A.