    From: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wymusić spłatę kredytu?
    Date: Wed, 1 Oct 2003 14:04:24 +0200

    mój tata miał takie samozdażenie kiedyśpodzyrował koledze a kolega przestał
    spłacać i powiedział że nie bęzie i przyszło mojemu tacie zawiadomienie :że
    jak nie wpłaci 10.000 tyś w ciądy kilku dni to za każdy dzień będą doliczane
    odsetki i wejdą mu na pensje.Wiec tata wyskubał kase i zapłacił. Ale wniósł
    spawe do sądu o spłate kosztów sądowych i za te 10tyś .I ten koleś spłaca
    sądownie siedzą mu na emeryturze (komornik) bo międzyczasie wszystko
    przepisał na dzieci mieszkanie,samochód i nie mieli z czego mu ściągać wiec
    teraz po 100pare zł miesięcznie ściągają no zanim to spłaci to minie ,ale
    ważne że nie jest bezkarny tylko spłaca.