  • Data: 2004-02-21 00:24:12
    Temat: Re: jak wyliczyc urlop - umowa na czas okreslony
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c14fq6$2e5$1@news.onet.pl...

    > Wyszlo mi, ze za 2003 rok, przysluguje mi 4,5 dnia urlopu, za 2004
    3,3...
    > Jak zaokragla sie te ulamki? W sumie mam 7 czy 8 dni urlopu?

    Wymiar urlopu wypoczynkowego przysługującego w danym roku kalendarzowym
    zaokrągla się zawsze "w górę", czyli za 2003 r. będzie 5 dni, za 2004 r.
    będzie 4 dni, razem 9 dni.

    Uzupełnię jeszcze, że do stażu, od którego zależy roczny wymiar urlopu
    wypoczynkowego, oprócz okresu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
    za ukończenie ZSZ zalicza się 3 lata (lub 2 lata, jeżeli tyle trwała
    nauka), szkoły średniej 4-letniej - 4 lata, technikum - 5 lat, szkoły
    policealnej - 6 lat, szkoły wyższej - 8 lat. Wlicza się również okresy
    pobierania zasiłku dla bezrobotnych.

    Pozdrawiam

    wa