  • Data: 2003-09-04 06:19:10
    Temat: Re: jak wyglada sprawa drobnych wykroczen przez nieletnich?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy to prawda? jesli nie to jak to wyglada? aha i jesli juz beda wzywac tych
    > rodzicow na komisariat to czy pokaza im kartoteke zeby wiedzieli co ich
    > synek/coreczka przeskrobal/bala ?

    Ja kiedys zatrzymalem takich 3 12-14 latkow, co urwali lusterko w
    samochodzie. Tj. nie mam 3 rak ;) ale zlapalem porzadnie jednego, a
    pozostalych chyba sila woli. Zostali zabrani na komisariat i tam
    urzadzono im takie pranie mozgu, ze pod koniec przyznali sie, ze sa
    chorzy psychicznie ;)) Nawet bylo mi ich wtedy zal, ale jak znaleziono
    przy nich pisaki i policjant spytal sie gdzie ostatnio "mazali" to juz
    mi minelo. Rodzice byli tam juz po 30-stu minutach ...