  • Data: 2006-07-12 17:01:36
    Temat: Re: jak wydymać małżonka ... prosto i skutecznie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a) w wiadomości: ...

    >otóz po co brac kredyty ... wystarczy zarejestrować działalnosc gospodarczą
    >i wyjechac :)
    >
    >Po jakims blizej nieokreslonym czasie nagle zgłasza się komornik z kwitami
    >ZUS ... oczywiscie im dłuzej sprawa była "cicha" tym potem kwity "są
    >większe" :)

    A jak się ma do tego zmiana w prawie, na podstawie której w przypadku
    braku zgody małżonaka, za zobowiązania drugiego z nich nie odpowiada się
    z majątku wspólnego a tylko z osobistego tego, który zobowiązanie
    zaciągnął? Chyba, że nie ma tu zastosowania?

    Arek

    PS. Osobiście jestem przeciw temy rozwiązaniu - wspólne to wspólne, każdy
    może dysponować całością i z całości odpowiada.