    From: "Marta Lubińska" <m...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak "wybrnąć" z tej sytuacji
    Date: Sat, 19 Mar 2005 09:28:59 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:d1fudl$nhn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Po prostu wezwij go do wywiązania się z podpisanej umowy (czyli
    dostarczenia
    > łącza kablowego) pod rygorem rozwiązania przez Ciebie umowy z jego winy.
    > pewnie tego kabla nagle nie założy i po kłopocie.

    Mam dodatkowe pytanie, czy sam fakt że przedstawiciel dostawcy zaznaczył
    nieprawdziwą opcję, unieważnia w świetle kodeksu cywilnego tę umowę
    (zaznaczam, że pomimo wpisania opcji kabel, wpisał MAC adres karty
    bezprzewodowej i teraz tłumaczy się że kabel wpisał przez przypadek). A mi
    się wydaje że w umowach cywilno-prawnych nie może być czegoś takiego jak
    przypadek. W regulaminie jest punkt który mówi że w raznie nie płacenia
    abonamentu w okresie krótszym niż umowa, dostawca bedzie dochodził zwrotu
    opłaty instalacyjnej 750zł. Jak wygląda procedura, czy sprawa będzie się
    toczyć przed sądem, czy jak? Nie mam zamiaru już dłużej płacić, ponieważ mam
    już inne łącze. Teraz sie zastanawiam jak będzie wyglądać sprawa itp.
    Jeśli macie jakieś sugestie, proszę o pomoc.