  • Data: 2002-03-16 19:06:52
    Temat: Re: jak to jest z OEM
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 14 Mar 2002 22:28:56 +0100, "Marek"
    <m...@p...onet.pl> napisałbył:

    >Witam. Mam propozycje odkupic Win 98 OEM z drugiej reki (nawet
    >nierozpakowany). Oczywiscie legalny z umowa itp. Pytanie tylko czy mi to cos
    >daje, czy w swojej firmie moge go legalnie uzywac.

    Nie. Wersja OEM to wersja sprzedawana wyłącznie ze sprzętem. Jeżeli
    chodzi o MS, to dopuszcza on ostatnio (choć z wiadomości infolinii --
    ma to być wycofane) sprzedaż razem z dowolnym (no prawie) elementem
    komputera (np. wg infolinii kabelek IDE nie może być) -- np. z myszką.
    Ale podstawą legalności jest faktura na OEM+sprzęt. Jeżeli ktoś Ci
    chce wcisnąć OEMa bez niczego, to jest on wart 15zł (tyle, co pirat)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)