    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Date: Sun, 30 Sep 2007 03:20:24 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 września 2007 21:01
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fdm7g9$ub1$1@news.onet.pl>):

    > Uściślijmy jaki chodnik.
    > Jeżeli na terenie, który będzie wzbudzał we mnie podejrzenie, że
    > faktycznie może być prywatny to tak.

    A las nie wzbudza. Zdecydowana większość jest państwowa. Do tego większość
    właścicieli również nie ma nic przeciwko grzybiarzom. Skoro wiec trafia się
    jeden łepek na pół kraju to jest to dość specyficzne jego żądanie. Więc
    niech wykaże że to jego teren.

    > Oczywiście, że może.
    > Ale u mnie np są tablice, że teren jest prywatny i jest zakaz wstępu.
    > Ba! Teraz jest już nawet ogrodzony, ale myślisz, że to coś zmieniło?
    > Dalej włażą, dzisiaj dopadłem dwóch gości i staruszkę, która przebiła
    > bezczelnością wszystko co do tej pory usłyszałem.

    No tablice w lesie mogą być problemem, bo nie zawsze się wchodzi od strony
    tablic. A skąd taki grzybiarz ma zgadnąć, że od tego drzewa już nie wolno?

    Natomiast jak włażą przez płot, to gorzej....

    BTW: A czemu Ci przeszkadzają?

    > Nie dość, że to kosztuje to za chwilę będziemy mieli Polskę
    > poprzegradzaną - lasy, osiedla, drogi. O to chodzi?

    No jeśli ten konkretnie las jest tajny.... W Twojej wersji to obywatel
    powinien siedzieć w domu i nie ruszać się nigdzie, bo może trafić na pół
    hektara lasu prywatnego....

    > Czy naprawdę tak trudno uszanować w choćby MINIMALNEJ formie - czyli,
    > żeby jej nie niszczyć - cudzej własności?

    No to całkiem inna bajka

    > Nie czujesz, że dajemy się w ten sposób zwariować?

    No dajecie... Jeśli grzybiarz nie może chodzić po lesie spokojnie to jest to
    chore.

    > Ja nie wiem, ale wolę PRZYJĄĆ, że właściciel.

    No to se przyjmuj.

    > Choćby właśnie po to, żeby po tym lesie mógł jeszcze ktoś pospacerować,
    > a nie odbić się od muru/płotu czy patroli. :(

    No ale to Ty postulujesz, żeby wyganiać.

    Niestety taka kultura u nas.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl