    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak się bronić przed prześladowaniem
    Date: Thu, 9 Jul 2009 11:04:45 +0200

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 10:55:50 +0200, Herald napisał(a):

    > znajomą mi osobę stale szykanuje człowiek zamieszkujacy tę samą klatkę kilk
    > mieszkaniowej kamienicy
    > dziewczyna mieszka sama i doświadcza już z rok nieprzyjemności w rodzaju:
    > - unieruchamianie infrastruktury (światło,

    Zgłosić do dyspozytora zakładu energetycznego (dostawca energii
    elektrycznej)
    Złożyć pisemnie informację do ZE że zabezpieczenia przedlicznikowe są nie
    zaplombowane i ze do tych urządzeń mają osoby postronne.
    Przetestowane organoleptycznie przy podobnym układzie :)

    > domofon, 'niespodzianki' w piwnicy)

    Skarga do zarządcy, właściciela budynku.

    > - próby wyłudzenia piniędzy w ramach wspólnych opłat związanych ze
    > wspólnotą (w tym także jakiś czas skuteczne)

    Co znaczy "wspólnych opłat"??????

    > - uporczywe próby wpędzania w koszty (sądowe nakazy rodziału isntalacji
    > etc -

    A to bym właśnie starał się zrobić by mieć przyłącza "samodzielne" - by
    nikt postronny nie mógł mi czegoś zakręcić/wyłączyć.

    > tylko w konsekwencji dziewczyna od początku zimy nie ma ciepłej wody
    > ani gazu,

    To dlaczego nie interweniuje u dostawcy mediów z którymi ma zawarte umowy o
    dostawę tych mediów?

    > a teraz jest znacznie gorzej - i obawiam sie, że bez pomocy społecznej
    > na początek się już nie obejdzie..

    Eeee - że co?
    Że MOPS ma np. interweniować jak ktoś jej wykręci wkładkę bezpiecznikową,
    albo w piwnicy podrzuci kupę?

    > - bezpośrednie jak np. prytrzaśnięcie drzwiami!

    Mówiąc wprost nie wyobrażam sobie takiej sytuacji |(tzn. po raz drugi ;))

    > obrzucenie śmieciami !!!

    Masakra.....

    > Człowiek doszedł do prefekcji w swoim procederze i skutecznie zaskarża
    > dziewczynę o różne pomysłowe czyny - a dziewczyna dostaje grzywny.

    Jak to "dostaje grzywny"?
    Nie udaje się do SG an rozprawę?
    Ewentualnie nie korzysta z instytucji odwołania?