  • Data: 2011-11-02 07:35:46
    Temat: Re: jak podejsc do tematu...
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-01 18:52, Lukas pisze:
    > No zamontowal, ale tylko cz?ciowo...
    >
    > O?cie?nica drzwiowa sklada sie z 2 czesci do jednych drzwi, zamontowa? jedn?
    > czesc, druga dopiero jutro
    >
    > To samo w drugich drzwiach, tez jedn? cz??, drug? jutro.
    >
    > Te 2 czesci co stoj? na boku przy scianiei maja byc jutro zamontowane sa
    > zarysowane...Moze on nawet tego jeszcze nie widzial...
    >
    > Oni to przywiezli i rozpakowali, ale ja nie bylem przy tym bo trudno, aby
    > caly dzien czekal na nich, bedac w pracy. Wiec otworzyl im masjter co kladl
    > p?ytki no i tyle.

    Obawiam się, że to już tylko Twój problem.
    Ja trafiłem na rzetelnego srzedającego i ostrzegł mnie przed
    uszkodzeniami drzwi i ościeżnic (PORTA). Każdą paczkę rozpakowywał w
    mojej obecności. Na ogólnie kilkanaście paczek (10 kpl.) dwoje drzwi i
    trzy ościeżnice były uszkodzone.

    Ja też nie zawsze miałem czas, aby być na budowie, więc z
    rozpakowywaniem czekali na mnie i tyle.

    --
    Mariano