  • Data: 2006-04-12 18:08:01
    Temat: Re: jak odwolac sie od wyroku, jaka procedura?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e1je0s$7kv$1@opal.futuro.pl...
    > Sprawa toczy się przed sądem rejonowym wydziałem grodzkim, jestem osobą
    > pozwaną. ZOZ domaga się ode mnie zapłaty za pomoc medyczną udzieloną wbrew
    > mojej woli, zostałam zabrana do szpitala po zażyciu tabletek nasennych,

    Co znaczy wbrew Twojej woli? Nie chciałaś jechać, a oni Cię na siłę
    zabrali, czy też leżałaś nieprzytomna? Bo jeśli to drugie, to był to stan
    wyższej konieczności i zgoda twoja raczej nie była konieczna bo i nie byłaś
    w stanie jej udzielić. Co do kosztów w procesie cywilnym, to pozwany, tak
    długo "bawi" się w sądy na rachunek powoda, aż wyrok się nie uprawomocni.
    Jak już będziesz miała te uzasadnienie, to napisz, na co powołał się sąd
    wydając wyrok. BTW. jaką sobie sumę zażyczył szpital i czy przedstawił
    jakieś wyliczenie kosztów? Szpital opuściłaś na własne życzenie, czy też po
    kilku dniach z wypisu na wniosek lekarza?