  • Data: 2003-06-27 13:54:01
    Temat: Re: jak kupic dom z obciazona hipoteka
    Od: m-s <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jun 2003 13:17:10 +0200, Markiz de Vonvanfon
    <m...@w...pl> wrote:

    >Nie bardzo wiem czy o to Ci chodzi, ale najprościej jest zażądać obniżenia
    >ceny o wartość hipoteki, albo spłacenia wierzyciela - bowiem w momencie
    >kupna domu już Ty będziesz odpowiedzialny za ten dług.

    wlasnie o to, dzieki - mam nastepne pytania

    pierwsza opcja jasna, czyli place duzo mniej, co najmniej o wartosc
    hipoteki - tylko czy w tej sytuacji nie powinienem pogadac najpierw z
    bankiem czy tez innym wierzycielem? czy jemu nic do tego?
    ja przejmuje dlug, wiec w przypadku kredytu bankowego pewnie beda
    chcieli mnie sprawdzic, czy tak?

    przy drugiej - jest problem, bo jak by wlasciciel mogl to zrobic to
    pewnie by nie sprzedawal
    czy wchodzic w cos takiego, ze ja daje duzy zadatek przy
    um.przedwstepnej, wierzac, ze gosc splaci zadluzenie a potem po
    wykresleniu hipoteki finalizujemy transkacje?
    ten wariant nie bardzo mi lezy....

    Pozdrowionka
    mira-s