  • Data: 2002-06-11 14:58:11
    Temat: Re: jak
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:ae51vq$g28$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Nie wiem kim jesteś ale daj sobie na wstrzymanie to jest grupa prawo a
    prawo
    > przewiduje takie sytuacje. A sam nie bądź taki mądry trafisz na swojego
    > zamerdasz i Ty poprosisz o pomoc. I nie mów mi,że Ciebie takie cos nie
    > spotka bo życie to tylko życie i jest pełne niespodzianek.

    Oj Sandra nie przewidziane sa wyroki Boskie...
    "Żyć - to myśleć." jak mawial Cyceron, a nie udawac kogos na usnecie...
    Bardzo sie Ciesze ze pragniesz pomoc tej biednej kobiecie, szkoda ze ona
    taka droge wybrala i nagle sie wkopala,
    i jak mawial GEORGE ELIOT "Nie twierdzę, że kobiety są głupie: zostały
    stworzone na podobieństwo mężczyzn." ;-)
    I nawet im wspolczuje bo "Bycie kobietą jest gorsze od bycia rolnikiem. Mamy
    tyle roboty z plewieniem i pryskaniem upraw: trzeba depilować nogi, golić
    pachy, skubać brwi, ścierać pumeksem stopy, złuszczać i nawilżać naskórek,
    oczyszczać pory, farbować odrosty, masować cellulit..." HELEN FIELDING

    Pozdrawiam,
    Lepton

    "Trzeba tak żyć, żeby można było mieć szacunek dla samego siebie." Maksym
    Gorki