  • Data: 2005-01-12 19:16:35
    Temat: Re: intercyza - zapytanie
    Od: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jan 2005 19:51:16 +0100, SzybkiKOn <k...@a...ps> wrote:

    >Niedlugo sie zenie. Chcialbym z malzonka podpisac intercyze. Prosze o
    >informacje czy nalezy to uczynic przed czy po zawarciu malzenstwa?

    To ja się jeszcze szybciutko dopytam, czy właśnie intercyzę można
    podpisać w dowolnym momencie małżeństwa?

    Na przykład chcę wziąć duży kredyt, ale nie chcę obciążać tym kredytem
    żony, tylko siebie. Czy załatwia to intercyzja?

    --
    żuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark maupa post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."