  • 1. Data: 2002-09-15 20:33:29
    Temat: instytucje ochrony KONSUMENTA
    Od: "scat" <t...@p...pl>

    Witam!
    chce pozwac nieuczciwego sprzedawce. szukam porady. w jakiej instytucji moge
    ja dostac? np. rzecznik konsumenta etc...

    scat

    1.Wlacz glosniki,
    2. Usiadz wygodnie,
    3. www.tadajewski.com
    4. ogladaj...

  • 2. Data: 2002-09-15 21:53:14
    Temat: Re: instytucje ochrony KONSUMENTA
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    scat <t...@p...pl> napisał(a):

    > chce pozwac nieuczciwego sprzedawce. szukam porady. w jakiej instytucji moge
    > ja dostac? np. rzecznik konsumenta etc...

    Na tym forum najczybciej.. ;)

    A poza tym u powiatowego rzecznika praw konsumenta, w jakiejś federacji
    konsumenckiej, a najszybciej u adwokata.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys

  • 3. Data: 2002-09-16 08:39:20
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam
    Czy nie da się załatwić sprawy bezsądowo ?
    Jak wgląda stan faktyczny ?

    www.federecja-konsumentów.gov.pl - chyba taki adres tam odszukasz potrzebne
    info dot tego do kogo się zgłaszać, najlepiej sprawę załatwiać przy
    współudziale MRK - miejskiego, powiatowego rzecznika praw konsumentow -
    zwolniony z kosztow postepowania, pomoze zebreac materiał wypelnic formularze
    (chyba rzeto wieksza wartosc przedmiotu sporu)

    Ps.
    Mnie czeka podobna sprawa jak sadze - gdy nie wyjdzie moj plan pognebienia
    sprzedawcy adidasa i jego zaprzysiezonego rzeczoznawcy

    mgr Dominik Spalek
    0505 863 673
    i...@h...pl
    www.forum.wirma.pl - mozesz zadawac tam pytania czesto rezyduje na tej grupie w