    From: "zbihniew" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacja publiczna a państwowewyższe uczelnie
    Date: Wed, 16 Dec 2009 14:51:48 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał
    >
    > Dokładnie tak jest, jest to jedna z rzeczy, którą powinno się dać
    > najprościej znaleźć.

    Niestety tak nie jest. To znaczy, są przepisy, które mówią o tym, jakie minimalne
    wymagania należy spełnić, aby się ubiegać, ale zupełnie nie są dostępne
    informacje, nt. punktacji lub progów. Informacji takiej nie ma ani na stronie, ani
    nie udziela jej dziekanat (przynajmniej ustnie). Na razie trudno cokolwiek
    powiedzieć, ale boję się, że mogło dojść do nieprawidłowości, w związku z czym
    najpierw chciałbym mieć w ręce jasne stanowisko uczelni.

    Dlatego właśnie, zastanawia mnie, czy informacja ta podlega ustawie. W przypadku
    braku odpowiedzi, na bezczynność można będzie chociaż złożyć skargę.