eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoinformacja email ze sklepu internetowego › Re: informacja email ze sklepu internetowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacja email ze sklepu internetowego
    Date: Wed, 26 Mar 2008 13:37:46 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <fse55r$cal$4@inews.gazeta.pl>
    References: <fsdt57$psl$1@inews.gazeta.pl> <fsdvgu$19o$7@inews.gazeta.pl>
    <47ea95dc$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-213-174-201.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1206556667 12629 76.213.174.201 (26 Mar 2008 18:37:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Mar 2008 18:37:47 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <47ea95dc$1@news.home.net.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:523667
    [ ukryj nagłówki ]

    castrol wrote:
    > witek pisze:
    >
    >> Nie powoduje wygaśnięcia roszczeń, z tym, że i tobie będzie ciężko
    >> odowodnić kiedy one powstały jak i firmie, że zostały one spowodowane
    >> przez firmę kurierską. Dlatego najlepiej zrobić tak jak piszą, co nie
    >> oznacza, że jak coś odkryjesz później to nie masz prawa do reklamacji
    >> tego.
    >
    > Tak, tylko co zrobic jak kurier nie chce czekac na sprawdzenie przesylki
    > i twierdzi ze nie ma czasu ani takiego obowiazku?
    >
    >

    zadzwonic do jego szefa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1