  • 1. Data: 2002-12-10 11:38:33
    Temat: import z USA - pytanie
    Od: s...@2...net.pl

    Witam

    Chciałbym zając się importem różnych "gadżetów" z USA.

    Jakie jest cło - albo jak czytać informacje ze strony GUC - bo nie są one zbyt
    czytelne w tej formie w jakiej są podane?

    Jak ma się sprawa VATu?

  • 2. Data: 2002-12-10 12:01:20
    Temat: Re: import z USA - pytanie
    Od: s...@2...net.pl

    > Witam
    >
    > Chciałbym zając się importem różnych "gadżetów" z USA.

    chodzi m.in. o
    METALE NIESZLACHETNE I WYROBY Z METALI NIESZLACHETNYCH
    METALE SZLACHETNE, METALE PLATEROWANE METALEM SZLACHETNYM I WYROBY Z NICH;
    SZTUCZNA BIŻUTERIA; MONETY

    sorry ale niechcacy "enter" mi poszedl w pierwszym poscie :)

    wszystkie uzyteczne informacje mile widziane

    Dzieki

  • 3. Data: 2002-12-10 15:58:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@2...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > SZTUCZNA BIŻUTERIA; MONETY
    >
    > sorry ale niechcacy "enter" mi poszedl w pierwszym poscie :)
    >
    > wszystkie uzyteczne informacje mile widziane

    poszukaj na http://clo2002.atra.pl/
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-12-11 10:37:33
    Od: s...@2...net.pl

    > poszukaj na http://clo2002.atra.pl/
    > *** blad ***

    Czy dobrze rozumiem, że jeśli jest taki zapis:

    Stawki celne
    autonomiczne: 70
    konwencyjne: 21

    to dla importu z USA stawka wynosi 21%