  • Data: 2009-09-02 09:52:02
    Temat: Re: imię i nazwisko w korespondencji służbowej
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > No to się podpisała, w ramach swoich obowiązków. Nie widzę powodów,
    > aby potem miała się tego wypierać. Tak samo jak sędzia, który wyda
    > wyrok, nie może potem mówić, że on się nie zgadza, aby jego dane podawać
    > (a może może?)

    Po raz kolejny - nazwisko i imię w powiązaniu ze stanowiskiem zajmowanym
    w firmie jest daną osobową podlegającą szczególnej ochronie. Pewna
    furtka istnieje dla osób 'publicznych' ale na to to trzeba sobie
    zasłużyć. :)
    Korespondencja między firmą a klientem nie podpada też pod te same
    paragrafy co korespondencja urzędowa i upubliczniając ją trzeba zachować
    pewną 'czujność partyzancką'. Mam wrażenie że autorowi wątku jej
    zabrakło, ale istnieją sposoby aby to naprawić. :)

    --
    spp