  • Data: 2004-02-28 16:00:06
    Temat: Re: ile za posiadanie?
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dnia sob 28. lutego 2004 00:28 , osobnik podajacy sie za Draker byl
    laskaw napisac:

    > Czesc
    > Mam pytanko.. może ktos wie jak w praktyce sady karza za posiadanie 1
    > grama marihuany? pierwszy konflikt z prawem... I czy lepiej
    > dobrowolnie poddać sie karze proponujac sensowna grzywne (ale w jakiej
    > wysokosci) czy prace spoleczna...

    szczerze powiedziawszy to watpie, aby policji chcialo sie lapac
    okazjonalnych kientow dilerow.
    jezeli pytasz poprostu z ciekawosci to powiem, ze kary pewnie niewielkie
    jezeli "zaczynasz myslec" to odpowiedz masz powyzej miedzy wieszami
    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta