  • Data: 2005-12-01 16:50:01
    Temat: Re: ile czasu na uznanie reklamacji
    Od: "Ba" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. czyja decyzja - i *JAKA* decyzja?
    > 2. jaki abonament, z kiedy?
    > 3. czy w "decyzji" była mowa o możliwości złożenia odwołania?

    Zaległy abonament za Cyfre+ (wtety Canal+) powstały w/g ich
    w 2000 roku. Dostałem od KRUK'a. Napisałem, że teraz nie pamiętam,
    ale prawdopodobnie zapłaciłem. Niestety, nie trzymam tak długo potwierdzeń.
    Przez 5 lat nic nie dostałem o zaległościach.
    O odwołaniu nic nie pisze.
    Napisałem 2 takie same pisma do Cyfry i do KRUK'a żeby odstapili
    od ściągania ze mnie długu, poniewac nie mam potwierdzenia wpłaty,
    którą prawdopodobnie zapłaciłem w 2000 roku, ale nie mam już potwierdzenia.
    I teraz czekam na odpowiedź. Jeśli taka nie nadejdzie,
    to czy mam pisac do skutku az mi odpowiedzą?

    --
    Ba