  • 1. Data: 2005-12-09 11:31:45
    Temat: idea - orange
    Od: "Paweł" <k...@...apa.com.pl>

    Witam,
    Czy to prawda ze po polaczeniu Idei z Orange dlugi osob ktore nie placily
    abonamentu w Idei ulegly zostaly anulowane ze wzgledu na przeksztalcenia
    firmy?
    Czy to sprawiedliwe że jesli ktos nie placil i kozystal z sieci ma teraz
    czyste konto?

  • 2. Data: 2005-12-09 11:37:54
    Temat: Re: idea - orange
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paweł wrote:

> [...]
    > przeksztalcenia firmy?
    > Czy to sprawiedliwe że jesli ktos nie placil i kozystal z sieci ma

    To nieprawda, że Idea połączyła się z Orange. W związku z tym nie ma
    sensu zastanawiać się czy prawdą jest reszta stwierdzeń.
    Nastąpiła tylko zmiana nazwy Idea na nazwę Orange.

  • 3. Data: 2005-12-09 11:48:23
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" <

    > To nieprawda, że Idea połączyła się z Orange. W związku z tym nie ma
    > sensu zastanawiać się czy prawdą jest reszta stwierdzeń.
    > Nastąpiła tylko zmiana nazwy Idea na nazwę Orange.

    ze strony orange:

    Potrzeba dalszego rozwoju i budowania coraz to lepszych rozwiązań dla swoich
    klientów Idea zdecydowała o połączeniu z Orange.

    macso

  • 4. Data: 2005-12-09 11:55:48
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No a gdzie te lepsze rozwiazanai? :>

    dla biznesu Orange ma teraz najlepszą ofertę na rynku

    macso

  • 5. Data: 2005-12-09 11:56:12
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Paweł wrote:
    > Czy to sprawiedliwe że jesli ktos nie placil i kozystal z sieci ma teraz
    > czyste konto?
    Sprawiedliwe to nie jest, jeśli mierzyć miarą równości. Miłosierne natomiast
    to jest. I dlatego nie powinno Cię drażnić. Jeśli Orange chce być dobry dla
    swoich dłuzników to co Tobie do tego?

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc

  • 6. Data: 2005-12-09 11:57:43
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8
    ________________
    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1

  • 7. Data: 2005-12-09 12:02:06
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > Ale chyba niewiele lepsza niz mial. Przynajmniej nie zauwazylem. W
    > porownaniu z OCH ACH ORANŻ oferta jest... no tak... no moze... w
    > sumie... moze lepsza ;)

    skoro konkurencja nie zrobiła nic
    wystarczył niewieloki wysiłek

    macso

  • 8. Data: 2005-12-09 12:02:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

  • 9. Data: 2005-12-09 13:26:34
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    > dla biznesu Orange ma teraz najlepszą ofertę na rynku

    Tak, jesli o chodzi o darmowe minuty... I na tym koniec.
    Sprobuj u nich kupic jakis fajny telefon. Jedynie w Nowej
    idei dla firm 1000 dostaniesz cos sensownego w dobrej cenie.
    Ja wlasnie zrezygnowalem z jednego numeru telefonu (mialem dwa)
    i nie mam na razie zamiaru podpisywac...

  • 10. Data: 2005-12-09 14:39:01
    Od: "Olo" <s...@s...pl>

    "Paweł" <k...@...apa.com.pl> wrote in message
> [...]
    > abonamentu w Idei ulegly zostaly anulowane ze wzgledu na przeksztalcenia

    Był PTK Centertel i jest PTK Centertel, nic się nie zmieniło, nikt się z
    nikim nie łączy. Tylko logo się zmieniło...

    Olo