  • 1. Data: 2004-12-13 16:36:45
    Temat: i znowu spółdzielnia mieszkaniowa...
    Od: libre<s...@i...pl>

    Otrzymujemy co jakiś czas rozliczenia ze spółdzielni za pośrednictwem
    .. sprzątającej. Forma pozostawia wiele do życzenia ... są to wydruki,
    na których widnieją oczywiście dokładne nasze dane, a w dodatku
    informacje na temat nadpłat czy też ewentualnych zadłużeń.
    Wcześniej nie wyraziliśmy z mężem zgody na ujawnienie danych w
    spisie lokatorów, co spółdzielnia łaskawie wzięła pod uwagę. Co zrobić
    w tej sytuacji??? Taka forma przesyłania rozliczeń nam nie odpowiada!
    Czy te informacje nie podlegają ochronie w myśl ustawy...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-13 17:23:44
    Temat: Re: i znowu spółdzielnia mieszkaniowa...
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cpkget$asf$1@fargo.cgs.pl>, libre wrote:
> [...]
    > w tej sytuacji??? Taka forma przesyłania rozliczeń nam nie odpowiada!
    > Czy te informacje nie podlegają ochronie w myśl ustawy...

    A co powiedzieli w spółdzielni?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-12-13 17:30:54
    Od: libre<s...@i...pl>

    powiedziano, że to normalna procedura i nikt jeszcze nie zwrócił im na
    to uwagi; to również kwestia kosztów ... w ten sposób OSZCZĘDZAJĄ!
    jestem ciekawa jak to wygląda z punktu widzenia prawa ... czy takie
    działania powinny mieć miejsce?! dla mnie to tak jakby bank
    udostępnial wyciągi z kont ...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-12-13 22:53:51
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > jestem ciekawa jak to wygląda z punktu widzenia prawa ... czy takie
    > działania powinny mieć miejsce?! dla mnie to tak jakby bank

    Rozliczenie od spółdzielni przynosi Ci pracownik spółdzielni, dobrze
    zrozumiałem? Nie widzę tu nic niestosownego. Radzę poprosić o zszywanie
    złożonych kartek zszywaczem - i po problemie.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2004-12-14 08:11:43
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cpkjke$cs5$1@fargo.cgs.pl>, libre wrote:
> [...]
    > jestem ciekawa jak to wygląda z punktu widzenia prawa ... czy takie
    > działania powinny mieć miejsce?! dla mnie to tak jakby bank

    Ale mówiłeś, żeby dla ciebie np. sklejali kartkę, albo włożyli w
    kopertę? Przypuszczam, że jesteś jedyną osobą, która poszła do
    spółdzielni z czymś takim, więc koszty niewielki? A poza tym sam
    możesz dostarczyć im koperty, bo przecież i tak
    w ostatecznym rozrachunku wszystkie koszty sam ponosisz.

  • 6. Data: 2004-12-14 08:30:03
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > powiedziano, że to normalna procedura i nikt jeszcze nie zwrócił im na
    > to uwagi; to również kwestia kosztów ...  w ten sposób OSZCZĘDZAJĄ!

    Oczywiście. Przesyłka polecona kosztuje 3,50, czy chcesz żeby doliczali ci to
    do czynszu?

    Pozdrawiam

    Czapla