    From: "tompac" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: homologacja na znaki drogowe
    Date: Sun, 1 Sep 2002 08:56:39 +0200

    > oraz np.
    > pojazdu samochodowego, ciągnika rolniczego, motoroweru,
    > tramwaju lub przyczepy oraz przedmiotów ich wyposażenia(!!!) lub
    > częoci(!!!)
    >
    > (Prawo o ruchu drogowym - ustawa z 20 czerwca 1997 r.)
    > Art. 68. 1. Producent lub importer nowego typu pojazdu samochodowego,
    > ciągnika rolniczego, motoroweru, tramwaju lub przyczepy oraz
    > przedmiotów ich wyposażenia lub częoci jest obowiązany uzyskać na nie
    > owiadectwo homologacji typu, wydane przez ministra transportu i
    > gospodarki morskiej.

> [...]

    Mam jeszcze taki pomysl, trzeba znalezc producenta znaków drogowych i tych
    progów, potem trzeba bedzie sie zwrócic z zapytaniem czy maja atesty i
    aprobaty bo jakos tej homologacji nie widze. To bedzie analogiczna sprawa
    jak materialy do budowy drogi (obrzeza, tluczen, masa bitumiczna), te
    materialy musza miec atesty i aprobaty a nie homologacje.
    pozdr