  • Data: 2004-07-21 15:57:22
    Temat: Re: historia pewnej reklamacji w Polkomtel S.A.
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4755.000005a9.40fe7cbd@newsgate.onet.pl...
    > Tak więc obojętnie jak bardzo sądziłeś, że masz rację, i obojętnie ile
    sądów
    > przyznało Ci potem rację, powinieneś sporną kwotę zapłacić (mógłbyś ją
    później
    > odzyskać wraz z odsetkami). Rozwiązanie Twojej umowy przez PLUSa i
    naliczenie
    > kary było prawidłowe, pomimo ostatecznie prawomocnie uznania reklamacji.
    Taki zapis stanowi niedozwoloną klauzulę umowną w świetle 385(3) ust.22
    ergo
    zapis jest nie ważny z mocy prawa

    poza tym, nie wchodziłem w postępowanie reklamacyjne, gdyż to odnosi się do
    usług telekomunikacyjnych (ich niewykonania lub nienależytego wykonania).
    Bezpodstawne roszczenie nie podchodzi pod taki zapis umowny - pomyśl co by
    się stało, gdyby nagle na rachunku pojawiło się 200'000 pln zamiast 200 pln,
    bo doliczono ci usługe infocentrum 1000 razy, mimo iż jej nie zamawiałeś?
    Płacić? Nie, gdyż usługa nie była świadczona na podstawie umowy!!
    ergo
    nie podchodzi to pod postępowanie reklamacyjne
    ergo
    zapis (sprzeczny z ustawą) i tak nie ma tu zastosowania.

    > Poza tym mam pytanie: czy naprawdę tak było, że pomimo opłacania kolejnych
    > rachunków, PLUS GSM rozwiązał umowę jedynie z powodu 5zł niedopłaty?
    Czy PlusGSM naraził by się na kompromitację i odmówiłby wypłaty 30zł
    zasądzonych kosztów Sądowych?? Jak widać tak - tymi zajmuje się komornik z
    IV wyd. Środmieście ;)
    Kto wie co Plus jest w stanie zrobić...

    p.
    TW,