  • 1. Data: 2003-05-29 22:40:08
    Temat: hipoteka
    Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl>

    Czy mozna uzyskac informacje o hipotece w sadzie? Czy jest to platne i
    dostepne ogolnie?

  • 2. Data: 2003-05-30 09:26:23
    Temat: Re: hipoteka
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Czy mozna uzyskac informacje o hipotece w sadzie? Czy jest to platne i
    > dostepne ogolnie?
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    W sądzie to raczej żadnych informacji nei można uzyskać !!!
    Wszelkie 'informacje' znajdziesz w odpowiednich ustawach - nieodplatnie
    przewaznie :) (tutaj akurat bedzie to
    ustawa o ksiegach wieczystych i hipotece), albo u prawnikow (odplatnie),
    ktorzy doradza co i jak w konkretnej sprawie
    najlepiej zrobic !

    Pozdr

    sap

  • 3. Data: 2003-05-30 15:48:28
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "SapeR" <s...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ustawa o ksiegach wieczystych i hipotece), albo u prawnikow (odplatnie),
    > ktorzy doradza co i jak w konkretnej sprawie

    a mnie sie wydaje że kolega chciał po prostu przeczytać księgę wieczystą
    czasami zwana hipoteką i sprawdzić własnie czy nie ma hipoteki,
    jeżeli dobrze myśle to jest to nieodpłatne a tylko wymaga znajomości
    nr owej KW,
    pzdr,
    JarekM