eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2002-08-27 08:08:31
    Temat: Re: gwarancja
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Buty to moja specjalnosc..... :-)

    1 primo - gwarancja na buty - nigdy czegos takiego nie widzialem
    2 primo - rzeczywiscie nei ma dokumentu nie ma gwarancji
    3 primo - czy juz skladales wniosek reklamacyjny w ktorym opisales okolicznosci
    i czas wystapienia wady ?


    Jesli nie skladales wniosku nic nie stoi na przeszkodzie abys zglosil sie do
    sklepu i poinformowal o wadzie, jesli nie zalatwia zadania od reki czyli (zwrot
    gotowki, obnizenie ceny, wyiana na nowy) - na naprawe musisz wyraznie wyrazic
    zgode - jesli nie zalatwia od reki muszawydac dokument potwierdzajacy przyjecie
    reklamacji - WAZNE nie podawaj w tym dokumencie nr tel, ani nie zgadzaj sie na
    to ze sam zglosisz sie do sklepu celem uzyskania informacji odnosnie
    rozpatrzenia reklamacji - ich obowiaazkiem jest poinformowac Cie w ciagu 14
    albo 21 dni jelsi bedzie potrzebna ekspertyza rzeczoznawcy o sposobie
    zalatwienia reklamacji. Czyli skladaj wniosek i czekaj

    Wiecej info .... 0-505 863 673


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1