  • 21. Data: 2002-08-06 18:01:31
    Temat: Re: grill
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Nie nie można z tym nic Panem zrobić, żadne przepisy tego nie
    > zabraniają.

    mozna mu powiedziec ze jak zaraz nie zgasi grila to mu sie wpier*i ...
    mozna tez zadzownic do dentysty i zamowic pilna wizyte w domu (bolacy zab)
    do saisiad ... dentysta przyjedzie a my chwile przed mowimy mu ze jak zaraz
    nie zgasi grila to bedzie potrzebowal tego co zaraz azdzwoni do mu do domu
    :)

    AndY

  • 22. Data: 2002-08-06 18:06:21
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Są regulaminy porządkowe obowiązujące na terenie osiedli. Pewnie są wydane
    > na podstawie jakichś przepisów wyższej rangi i mają moc prawną. Jest
    statut
    > spółdzielni, który wymienia prawa i obowiązki jej członka. Nie jest więc
    > tak, że nie ma legalnych sposobów żeby huligana przywołać do porządku.
    Tyle
    > tylko, że jeśli sprawa jest błaha, to nikomu ni będzie się chciało
    wytoczyć
    > armaty...

    Zgadza sie bo nie blacha sprawa to np. morderstwo ale tutaj nie ma juz
    regulaminow tylko prawo polskie. I wlasnie o to chodzi, ze jesli nie ma nic
    o tym w prawie zapisanego to spoldzielnia czy wspolnoty itp moga nagwidac
    gosciowi np ktory twierdzi ze nie zaplaci za remont dachu bo mieszka na
    parterze ... nie wyegzekwujesz prawnie tezgo a tym bardziej zeby jakis ci*l
    palil grial na balkonie ... sory za slownictwo ale kiedys tez jakis burak
    (sasiad nowy wtedy jescze) rozplail grila na balkonie podemna . jak zaczelo
    sie dymic (tak wesolo na bialo) to myslalem ze chalupa sie pali a babcia
    malo nie dostala migotania komor ... jak wyskczylem na balkon to taka
    wiazanke poscilem ze pozniej dopiero myslalem co mowilem :) i pomoglo ...
    ten nie byl burakiem tylko po prostu nie pomzylal...
    AndY

  • 23. Data: 2002-08-06 20:21:49
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Tyle
    > tylko, że jeśli sprawa jest błaha, to nikomu ni będzie się chciało

    Jednak takie regulaminy nie mogą przewidywać kar.

  • 24. Data: 2002-08-06 20:25:32
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Maciek" <o...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > O kurcze może to we Wrocku podaj adres KPN pędzony nocą czasami bywa dobry
    > (pamiętam czasy pędzenia)

    Też pamiętam czasy pędzenia, gorzej zachował mi się
    w pamięci czas spożywania i czas "po spożyciu".

  • 25. Data: 2002-08-07 11:58:51
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aip325$513$...@n...tpi.pl...
    > Zgadza sie bo nie blacha sprawa to np. morderstwo ale tutaj nie ma juz
    > regulaminow tylko prawo polskie. I wlasnie o to chodzi, ze jesli nie ma
    nic

    Prawo to nie tylko ustawy. Są też akty prawne niższej rangi wydawane na ich
    podstawie.

    > o tym w prawie zapisanego to spoldzielnia czy wspolnoty itp moga nagwidac
    > gosciowi np ktory twierdzi ze nie zaplaci za remont dachu bo mieszka na
    > parterze ... nie wyegzekwujesz prawnie tezgo

    Myślę, że się mylisz. Jeśli jest uchwała wspólnoty, to można pieniądze
    wyegzekwować od opornego mieszkańca parteru. Dach jest częścią wspólną
    budynku i wszyscy członkowie wspólnoty są zobowiązani łożyć na jego remont.