    From: "Papo5murfo" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "gospodarka" loginami i hasłami administracyjnymi w firmie
    Date: Thu, 17 Feb 2011 20:03:09 +0100

    Órzytkownik "Maruda" napisał:

    > Co do pkt 1., częściowo 7 i 8., czyli loginy i hasła - masz rację. Jak Ci
    > witek napisał - zapieczętowane koperty z Twoim podpisem, które w każdej
    > chwili możesz obejrzeć, przechowywane w jakimś "sejfie" (kancelarii
    > tajnej). Podobnie powinno być z kodami źródłowymi wszystkiego, co
    > wyrzeźbisz.
    > Reszta, to normalna dokumentacja, która po prostu "ma być". Sporządzić i
    > poddać procedurze dokumentów niejawnych.
    > Z resztą - są do tego procedury w ISO9000.

    mnie to coś dziwnie pachnie!:O(
    po pierwsze to należało by się zastanowić czy takie wymagania szefa leżą w
    zakresie obowiązków owego admina?:O)
    bo niby z jakiego powodu miałby odwalać kawał roboty która nie należy do
    jego obowiązków i pewnie szef nie planuje za nią dodatkowej zapłaty?:O)

    najbardziej mnie martfią te loginy i hasła administracyjne, bo jeśli zostaną
    udostępnione osobom trzecim to praktycznie admin przestanie być adminem, to
    znaczy osoby trzecie będą mogły zarządzać siecią, szpiegować co sie dzieje a
    ewentualna odpowiedzialność spadnie na admina którego będzie można zwolnić
    za niby złe wykonywanie swoich obowiazków!:O(

    tłumaczenie ludzi ze te chasła administracyjne trzeba przekazać na wypadek
    śmeirci admina to czysta bzdura!!!
    jak admin fpanie pod autobus to sieć pszejmuje nowy admin i zmienia
    fszystkie chasłą administracyjne bo ma bezpośredni dostęp do sieci, a jak
    będzie chciał to może nawet zmienić sieć i żadna wiedza na temat haseł czy
    podobnych dupereli nie jest potszebna:O)

    więc jeśli widzisz problem to odmów wykonania polecenia jako niezgodnego z
    twoimi obowiązkami zawartymi w umowie, oraz ze względów bezpieczeństwa
    sieci, pozdrawiam:O)
    jeśli szef chce znać hasła administracyjne to niech sam siebie zatrudni jako
    administratora:O)