    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gmina zabrała mi część działki - jak to odzyskać ?
    Date: Wed, 10 Sep 2003 11:46:06 +0200

    Użytkownik "Kotka zza płotka" <0...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bjmr2s$k4b$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > nie znalazłam - może jakis link ?

    > a w ustawie to gdzie to jest ?

    Wybaczy Pan, ale nie mam czasu szukac dokladnie po ustawach.
    W ustawie jest napisane jakie budowle wymagaja "warunkow zabudowy",
    a jakie zgloszenia. i NIBY wszystko jest OK, bo to, gdzie ma byc
    ogrodzeenie napisano w Warunkach Zabudowy.

    Tylko ze GP podala, ze NSA uznal(jesli mnie pamiec nie myli),
    ze odleglosc ogrodzenia od granicy dzialki
    nie jest warunkiem TECHNICZNYM czyli gmi na nie pa podstaw
    do umieszczenia go w "warunkach".

    No ale toprzeciez Panski interes, wiec prosze sprobowac poszukac w
    archiwach.

    > zrobic,
    > ale my płot mamy tylko nie w tym miejscu co trzeba - musimy go tylko
    > przesunąć czy to też jest traktowane jako "budowa ogrodzenia" ?

    No chcecie postawic w nowym miejscu a stary rozebrac - prawda ?

    > kto ma jechać do sądu ? każdy ze współwłaścicieli czy mamy gdzieś jakąś
    > oficjalną "wspólnotę" zarejestrować i wtedy razem czy jakiś przedstawiciel
    ?

    No ten, kto ma "interes".

    jesli sobie wybydujecie mimo tego, ze gmina "zakazuje", no to albo gmina
    odpusci,
    albo odda sprawe do sadu....

    Jesli bedziecie chceili to sie bedziecie odwolywac kolejne instancje wskaza
    Wam droge do kogo nastepnie sluzy odwolanie.

    Na razie tyle. Jak bede mial troche czsu to przejrze nowa ustawe i cos
    napisze.

    Boguslaw