    From: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gliniarze zza krzaków
    Date: Wed, 14 Aug 2002 17:05:08 +0200

    > Uwazam ze powinno sie wysylac do takich osrodkow ludzi ktorzy nie
    > przezywaja stresu jak zatrzymuje ich policja (nawet do rutynowej kontroli)
    No tak, bo albo to obcokrajowcy (tym darować) albo chorzy psychicznie ...
    (zwracam uwage, że mieliśmy przez 44 lata Państwo Policyjne)

    > Bylem zatrzymany kilka razy i za kazdym razem jakies problemy (nie z mojej
    > winy, choc moze wygladam na bandyte :)))
    No cóż ... ;)

    > To sie czepili (wracalem z bratem z mikolajkow 6.XII) zebym pokazal co jest
    > w torebkach z rysunkiem switego mikolaja (macali mi czekoladki - pewnie
    > mysleli ze narkotyki wioze :)) ,
    Nie mieli prawa, powinni mieć nakaz przeszukania :)

    > to mi chcieli auto zabrac na policyjny
    > parking do sprawdzenia przez eksperta bo im "sie wydaje" ze numery sa
    > przebite (auto kupione o tescia brata ktory jest pierwszym wlascicielem) itd
    > itp ... jak widze policjanta jak zatrzymuuje jakis inny samochod a nie moj
    > to juz mam stresa ...
    Ja też :) Ale dziś już mniejszego niż kiedyś (poznałem Policje bliżej i .. to
    normalni ludzie)

    > A jesli ktos spotkyka takich policjantow tylko ktoryz to (tak jak zawsze w
    > tv sie pokazuje w dzienniku:) zatrzymuja za przekroczenie podwojne predkosci
    > ale dzis kaza tylko upomnieniem i dwoma zdrowaskami do zmowienia to bardzo
    > bardzo mu zazdroszcze ...

    Ja tak czasami mam :)
    Może ze względu na mój wygląd (aniołka ;)

    Z pozdrowieniami, Tomek