    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ...gdzie jest granica...prawa?
    Date: Mon, 6 Oct 2003 03:19:11 +0200

    Użytkownik hanka gadzińska <z...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:blpah0$lm0$...@i...gazeta.pl...
    > złożył skargę na mnie do Dyrektora Szkoły w której pracuje,Prokuratury a
    > także do Kuratorium Oświaty i MENIS- i chyba do wszystkich świetych...
    > Nie mniej miałam rozmowę z pania Wizytator z Kuratorium i...
    > twierdzi, że pismo zostało skierowne do Sadu za wczesnie,
    > ponadto ,nie powinnam tego robic wiedząc że toczy sie równolegle
    postepowanie
    > rozwodowe- nie jest to zgodne z prawem ... (PS. obie sprawy o dziwo
    > połaczono!)

    nic dziwnego w dolaczeniu / polaczeniu wniosku nie widze ...

    > Jak odeprzeć zarzuty stronniczości i nakłaniania dziecka do wyrabiania
    > negatywnego obrazu ojca, o co zastałam przez ojca posądzona , skoro
    niczego w
    > piśmie do Sadu Rodzinnego nie insynuowałam ,hipotetycznie nie zakładałam,
    nie
    > opiniowałam prosiłam jedynie o pomoc w rozwiazaniu problemu.

    i tu podstawowy blad poniewaz wysylanie takiego pisma wiedzac, ze sprawa
    rozwodowa jest w toku ? mozna zarzucic ,ze pismo zostalo wyslane w
    porozumieniu ze strona przeciwna po przeprowadzonej rozmowie oczywiscie ,ze
    tak nie twierdze ale takie wnioski mozna wysnuc z zachowania Pani pedagog ?

    > Kuratorka twierdzi że PRZEKROCZYŁAM GRANICĘ , DZIAŁAJĄC ZBYT SZYBKO!
    > teraz zbyt wcześnie...
    > hmmmmmm.... gdyby dziecko znalazło się w plasikowej beczce
    > -było by za późno...?!

    wydaje mi sie ,ze takie sprawy powinno sie analizowac z wielka rozwaga hmmmm
    ponadto wiadomo nam , ze pedagog ma przygotowanie / powinien miec / do
    prawidlowej analizy sytuacji oraz wie jak sie zachowac gdy sprawa dot.ucznia
    i sprawt ,ktora jest w toku

    całym tym zakłamaniu?

    o jakim zaklamaniu mowa? jakie pismo zostalo wyslane ze szkoly, o co szkola
    wnioskowala do sadu rodzinnego? zasady wnioskowania /skladania opinii do
    sadu celem wszczecia postepowania szkola zna wiec nie ma mowy o zaklamaniu
    jedynie o nieprawidlowym zachowaniu sie osoby wysylajacej pismo chyba ,ze to
    bylo po przeprowadzonej naradzie i podjeciu decyzji odn. danego dziecka
    przez rade pedag...wiadomym jest ,ze szkola sklada wniosek o kuratora dla
    malolet/ rodziny lub opinie o uczniu na wniosek sadu ... wiec trudno
    odpowiedziec na pytanie ...gdzie jest granica prawa? ...jesli przyjmiemy
    ,ze nauczyciel/pedagog wykonal czynnosci samodzielnie bez porozumienia nie
    uzgadniajac z rada / dyrektorem , pismo mialo forme informacyjna / osobista
    to chyba odpowiedz nasuwa sie sama chyba ,ze przebiegalo wszystko zgodnie
    ale tu zainteresowany wie najlepiej

    pozdrawiam
    Sandra