  • Data: 2002-02-04 16:18:15
    Temat: Re: gaśnica samochodowa
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie do końca ponieważ swego czasu były sprzedawane gaśnice w
    hipermarketach
    > z rzekomą legalizacją na 2 lub 3 lata co jest niestety sprzeczne z polskim
    > prawem. Legalizacja gaśnicy jest wymagana co 12 miesięcy od daty produkcji
    > należy tego przestrzegac ponieważ przy dokładnej kontroli drogowej
    policjant
    > może to sprawdzić.

    mi notorycznie sprawdzaja, najpierw byla na 3 lata, teraz mam legalizacje
    przez "strazaka" - specjalna nalepka z pieczatka na nastepne kilka lat
    nie byla to gasnica kupiona w supermarkecie - tylko taka z samochodem
    w drugim aucie tez mam oryginalna i ta ma nawet waznosc 5 lat!

    i od kiedy to policjanci maja uprawnienia strazakow? pewnie cos przeoczylam

    jesli chodzi o kontrole - to jak mnie zatrzymuje to zawsze szukaja dziury w
    calym i jakos jej jeszcze (oprcz tego co na radarze) nie znalezli:->

    ania