  • 11. Data: 2008-12-01 18:06:47
    Temat: Re: fundacja czy stoważyszenie
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Mxer" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gh0crh$nr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Pisalem do pism rowerowych, do sklepow zajmujacych sie sprzedarza ciuchow
    > turystycznych, przedstawicieli roznych "marek" rowerowych... jakos zadnego
    > odzewu.

    Zaproponuj, reklamę testową, aby sami sprawdzili w statystykach
    czy ludzie przechodzą z Twojej strony na ich strony ich sklepów.

    > Co do dzialalnosci, takowa posiadam, ale w zupelnie innym profilu. F-a
    > marketingowa moglbym wystawic...

    Profil nie ma znaczenia, możesz świadczyć usługę i dopiero
    później rozszerzyć działalność poprzez dodatkowy wpis
    w REGON. Taka kolejność nie jest zabroniona prawem,
    co prawda moze budzićpodejrzenie US ale nikt Ci nic za
    to nie zrobi.

    > Nie mam doswiadczenia w e-biznesie.

    Hehe ... nikt tak naprawdę nie ma bo to świeży rynek, nie
    licz jednak na jakieś programy typu Adsense itp. najlepsze
    dochody daje stała opłata za banery czy inne formy reklamy.
    W serwisie trochę amatorskim, który dopiero się rozwija
    ale ma podobną oglądalność do Twojego cena za średniej
    wielkości baner na głównej stronie waha się od 500 do 1000 zł.
    Przy załozeniu że taki baner nie jest w rotatorze.
    I o takich kwotach rozmawiaj.

    Tomy M. www.ansibl.com