    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fundacja czy stoważyszenie
    Date: Fri, 28 Nov 2008 23:15:24 +0100

    news:wbydyymng5fa$.msyroh151mcg.dlg@40tude.net...

    > Utrzymanie takiego serwisu to jakieś 250 zł miesięcznie, aż dziwne że nikt
    > sie nie chce podjąć.
    >
    > Uderzasz do firm nastawionych na innego klienta - home, nazwa - u nich jak
    > strona generuje ruch taki jak Twoja to wylatuje...
    >
    > Napisz może na webhostingtalk.pl - napewno Ci pomogą albo ktoś Cie weźmie
    > do siebie na serwer, tak jak mowie, to jest smieszny koszt co miesiac.

    On o niebie, Ty o chlebie :-/
    Człowiek pracuje przy tym serwisie godzinę dziennie x 30 dni
    w miesiącu x 100 zł/ h = 3 tys + 250 zł = 3250 zł
    nadal uważasz że to niewiele ?
    To że Ty pracujesz za kilkanaście zł/h nie oznacza że wszyscy tyle
    się cenią. Stworzył dobrze rozwiający się serwis, prawadzi
    go i rozwija. Wartość godziny jego pracy duuuużo przekracza
    te śmieszne 100 zł. Znam sporo firm które za godzinę takiego
    pracownika zapłacą dużo lepiej.

    Więc może, uwaga trudne słowo SKONCENTRUJ SIĘ na pytaniu...

    Nie bierz tego zbyt osobicie ;-)

    pozdrawiam serdecznie

    Tomy M.

    PS. Nie znam się na pytaniu z tematu, jedyne co mogę doradzić
    to rejestrację prywtnej firmy jednoosobowej.