  • Data: 2005-10-24 21:48:16
    Temat: Re: fotoradar, mandat i problemy
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski napisał(a):

    > Raczej dostanie karę zaocznie - nie musisz go 'popychać'.

    Taa, tylko, że sąd może się okazać razem z kosztami droższy niż 210 zł
    mandatu (ciekawa kwota) i zasadniczo o to mi chodzi.
    Gdybym miał pewność, że nie będzie punktów, to biorę winę na siebie i
    po zawodach.
    Gdybym miał pewność, że jak dostaną jegoi dane to wystawią taki sam
    mandat - to też nie problem.

    No a tu istnieje poważne niebezpieczeństwo kosztów WYŻSZYCH niż mandat -
    i to z niczyjej winy.

    MAc