  • Data: 2009-02-22 00:24:53
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Ale Ja wskazuje, (Konstanty Iwanowow ul.Lewskiego/3 Sofia0przynajmniej tak mi
    > mówił.

    tego przynajmniej tak mi mówił lepiej nie dodawaj.
    Bo to nie on ma ci mówić tylko ty masz skutecznie wiedziec.

    No w praktyce pewnie się na tym skończy.
    Teraz piłeczka po stronie policji.
    Przy czym akurat tutaj może szybko wrócić na twoją stronę w postaci kuli
    śniegowej.

    Jeśli policja nie odpuści i zacznie tej osoby szukac, to może sie
    okazać, że taka osoba nigdy na teren Shengen nie wjechała, a konsulat
    polski twierdzi, że takiego adresu nie ma.

    I z grubej rury dostaniesz za składanie fałszywych oświadczeń.
    Z tym, że w praktyce może być tak, że dają sobie spokój bo odsetek tych
    co "pożyczają" znajomym z zagranicy jest tak znikomy, że nie warty zachodu.