  • Data: 2004-06-30 00:00:03
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie
    Od: "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

    Badacze zadadzą sobie pewnie pytanie, jakim cudem user *Przemyslaw Rokicki*,
    klepiąc jak opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:

    > a po co wzywac, Pan juz musi wyjsc, Pana nie obslugujemy.

    no coż... klient robi klienta... lub "nie-klienta". do dresiarskiego buca
    juz nie nie przyjdzie wielu... Przynajmniej tych kilkunastu-kilkudziesieciu
    znajomych. No chyba, ze to lokal gangow i handlarzy narkolami, albo hotel
    dla kurew... to wtedy wszystko jasne.

    > A wtedy jest 50 % szzansy ze znajdzie sie powod by policje wezwac :)

    i z 70% klientów mniej... chyba, ze na wsi głebokiej, gdzie jedyną
    konkurencją GS... wzywaj!

    > A ja hotelarz jestem nie prawnik :)

    no i to widac, niestety. kolejny chłopek z cwaniackim "spadkiem"... Jezu...
    czemu tak duzo tego w tym kraju... nie zliczę hoteli delegacyjnych, w
    ktorych szefami okazywali sie tacy "bucowie-nie-foto, nie-tak,
    nie-w-ogole"...

    Podaj ad-DRESS, abym wiedział, gdzie nie przyjezdzac.

    --
    Nie pozdrawiam trzypaskowych buców,
    Jaszyn