  • Data: 2004-06-30 09:09:40
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > no coż... klient robi klienta... lub "nie-klienta". do dresiarskiego buca
    > juz nie nie przyjdzie wielu... Przynajmniej tych
    kilkunastu-kilkudziesieciu
    > znajomych. No chyba, ze to lokal gangow i handlarzy narkolami, albo hotel
    > dla kurew... to wtedy wszystko jasne.

    > i z 70% klientów mniej... chyba, ze na wsi głebokiej, gdzie jedyną
    > konkurencją GS... wzywaj!

    teraz bzdury pieprzysz, wywalil z miejsca kogos kto by zaczal zdjecia robic.
    Jak juz pisalem sa duze szanse ze to z konkurencji/.

    > no i to widac, niestety. kolejny chłopek z cwaniackim "spadkiem"...
    Jezu...
    > czemu tak duzo tego w tym kraju... nie zliczę hoteli delegacyjnych, w
    > ktorych szefami okazywali sie tacy "bucowie-nie-foto, nie-tak,
    > nie-w-ogole"...

    NIe rozumiem co tu napisales...

    NIe wiem o jakich Ty hotelach mowisz , ale mnie uczono jak pracowac w takich
    jak np. Hotel Marriott.

    > Podaj ad-DRESS, abym wiedział, gdzie nie przyjezdzac.

    Sopot

    P.