  • 1. Data: 2003-12-27 21:59:03
    Temat: formularze do sadu
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>

    Witam

    Czy jest jakas strona w necie dotyczaca procedury wydania przez sad nakazu
    zaplaty?
    Chodzi mi zarowno o nakaz zaplaty w postepowaniu nakazowym jak i
    upominawczym.
    Poszukuje tez drukow pozwow w postepowaniu nakazowym. znalazlem na e-prawnik
    ale tam jest platne :-(

    liczac na pomoc pozdrawiam

    --
    PrzemekK

    ~*~
    GG 355024, smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
    niepelnosprawni - ludzie po tuningu

  • 2. Data: 2003-12-27 23:02:35
    Temat: Re: formularze do sadu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> napisał w wiadomości

    Bezprawne formularze są na pewno w sieci. Widziałem je gdzieś. Bodaj na
    stronie Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • 3. Data: 2003-12-28 10:19:07
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Robert Tomasik wrote:
    > Bezprawne formularze są na pewno w sieci. Widziałem je gdzieś. Bodaj na
    > stronie Ministerstwa Sprawiedliwości.

    Bezprawne? :))

    KG

  • 4. Data: 2003-12-28 10:22:13
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

> [...]
    > upominawczym.
    > Poszukuje tez drukow pozwow w postepowaniu nakazowym. znalazlem na

    Zaglądnij na stronę www.prawo.hoga.pl

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2003-12-28 13:42:46