    From: "lechu" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fałszywy dokument - czy konieczna policja?
    Date: 27 Sep 2004 13:26:41 +0200

    > zatrzymać
    >
    > Tak. W praktyce powinien jednak na podstawie jakiegoś innego nie budzącego
    > podejrzeń dokumentu ustalić tożsamość "sprawcy". Bo inaczej, to jednak z
    > punktu widzenia logiki sprawcę powinien ująć i przekazać policji.

    witam serdecznie
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, bo jeszcze tego nie uczniłem, aż wstyd...
    Tez podbnie uwazam, że logicznym byłoby wezwanie policji. Ale jeszcze jedno,
    ostatnie pytanie. Czy jak zatrzymali ten dokument, to czy muszą pracownicy
    kolei wystawić jakies pokwitowanie, jakiś "papier", że zatrzymali taką a taką
    legitymację, bo było podejrzenie że została sfałszowana, czy mogą sobie ją
    zatrzymac ot tak sobie, bez żadnego pokwitowania.
    pozdawiam, dziękuje
    lechu