  • Data: 2002-10-11 18:53:19
    Temat: Re: fałszywe wpisy do książeczki zdrowia
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:anvnb8$de8$1@news2.tpi.pl...
    > Ja osobiście nie mam zaufania do oszukańczej Chorej Kasy,więc nie
    > polecałabym jej.

    Jak chora nie byłaby kasa, to ona jest oszukiwana. A to oznacza- najbardziej
    zainteresowana.
    Takiego zgłoszenia z pewnością nie zignorują, a zgłoszenie się z tym do kasy
    jest najmniej
    absorbujące dla osoby, która miałaby dokonać zgłoszenia.

    > Jest "takie coś" nad służbą zdrowia,ale w tej chwili nie pamiętam jak
    > "to" się nazywa (oczywiście nie Kasa Chorych) i dlatego poleciłam grupę
    > pl.sci.medycyna.
    Zapewne masz na myśli UNUZ, czyli urząd nadzoru ubezpieczeń społecznych,
    tylko że ten urząd kontroluje kasy chorych, a tu nie kasa oszukała, a kasę
    oszukano.
    Pozdrawiam,
    MArta