  • Data: 2010-12-03 23:55:08
    Temat: Re: energia elektryczna na wlasne potrzeby
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Nov 2010, Jacek_P wrote:

    > Każda inna forma energii jest przetworzona, już 'oakcyzowana'
    > i kolejnej akcyzie nie podlega.

    Pytałem o przepis.
    Roman wskazał przepis o zwolnieniu więc już wiem, ale "każda forma
    oakcyzowania" wymieniona w ustawie *nie* obejmuje skrzyżowania "wyrobów
    energetycznych" i "energii"!
    Wytwarzanie "wyrobów" (np. paliw) z "wyrobów" tak, ale już konwersji
    ("wyrobów" na "energię") Wysoki Sejm nie dopisał do listy :]
    Kombinacja zwolnień "jedno w ustawie drugie w rozporządzeniu" powoduje
    zaś, że zaczynam się zastanawiać czy, gdzie i po co został ukryty "hak" :>
    (oparty o zasadę lex superior derogat legi inferiori rzecz jasna)

    pzdr, Gotfryd