  • Data: 2011-11-30 14:06:35
    Temat: Re: email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę
    Od: andromeda <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 12:23:01 +0100, Proste Prawo napisał(a):

    > Moim zdaniem to, czy dane są przetwarzane w identyczny sposób, czy w
    > identycznym zakresie - czy też nie, nie ma wpływu na to, czy dane są
    > danymi osobowymi.
    >
    > Twoje imię i nazwisko razem z firmą byłego pracodawcy w mojej ocenie są
    > danymi osobowymi.

    > Dokładnie to miałem na myśli. Nie jestem pewny, czy jest to
    > "przetwarzanie" danych osobowych, ale jeśli założymy, że tak, to moim
    > zdaniem takie przetwarzanie jest dozwolone bez Twojej zgody (i nawet
    > wbrew Twojej woli - chyba, że narusza Twoje prawa i wolności).
> [...]

    Mocne argumenty... przekonałeś mnie

    art. 23 ust. 1 pkt 5
    w powiązaniu z
    art. 23 ust. 4
    ustawy o ochronie danych osobowych.

    przekonały mnie że nie mam racji,.

    Dziękuję Proste Prawo, wyjaśniłeś wszystko czarno na białym że niestety
    ale nie mam racji, choć z etycznego punktu widzenia moim zdaniem nie
    powinno tak być.

    --
    Pozdrawiam